Kormányzati Ügyfélvonal segíti az elektronikus ügyintézést január 1-től


A pandémiás időszakban különös fontossággal bír, hogy az ügyfelek az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat használják. Ennek érdekében 2021. január 1-től Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát. Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornáján keresztül biztosít támogatást.



A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

– segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
– technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
– ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
– kapcsolattartás központi szolgáltatóval és az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
– intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
– SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást. Javasolják, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.

MTI


2021-01-08 21:51